sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Onpa aika kulunut nopeasti!


Heippa kaikille, jotka ovat urheasti jääneet seuraamaan miun höpötyksiä huolimatta siitä että allekirjoittanut on ollut kadoksissa sanaakaan sanomatta. En osaa oikein kirjoittaa näin pitkän kirjoittamattomuuden jälkeen, mutta yritetään!
Miun elämässä on ollut paljon muutoksia. Hyviä sellaisia oikeastaan. En ole kokenut itselleni tarpeelliseksi käydä kirjoittamassa ajatuksia tänne. Ne eivät oikeastaan muotoutuneet samalla lailla tekstin muotoon kuin ennen, jos ymmärrätte.


Vuonna 2015 on ehtinyt tapahtua PALJON:

-Aloitin psykoterapian, jota onkin enää kaksi kertaa jäljellä...
-Lopetin tupakoinnin
-Olen ollut työkokeilussa päiväkodissa
-Seurustelen erään parhaimman ystäväni kanssa
-Muutama haitallinen ihmissuhde on jäänyt taakse
-Äitini ja hänen miehensä muuttivat uuteen asuntoon
-...eli pääsin eroon kaikesta vanhasta muistuttavasta
-Raivasin tavaroita myös omassa kodissani
-...joka on pian yhteinen koti poikaystäväni kanssa
-Harjoittelen rohkeutta ja sosiaalisuutta
-Herään aamuisin aikaisin!
-Luotan tulevaisuuteen
-Pelaan Xboxilla Haloa, vaikka olin vannonut uskollisuuteni pleikkarille
-Haaveilen koirasta, lapsesta ja isosta kodista :-D
-En tarvitse paljon aikaa yksinoloon
-Äänestin!

Sekä monia muita vahvistavia asioita. Paljon on vielä haasteita edessä, kuten pääsykokeet, raha-asiat tai se pirun autokoulun viimeinen vaihe....

Blogia käyn yhä päivittämässä, mutta en välttämättä samalla lailla kuin ennen. Tahdon kuitenkin auttaa, jos teillä on joitakin vaikeita asioita meneillään elämässänne. Toisaalta olen aika arvaamaton, joten saatan kirjoitella tänne useinkin. :O Luulen, että ehkä voisin ottaa enemmän valokuvia, niin kuin blogin aikaisempina vuosina. Näkemisiin, siis!


PS: Tää kappale sai miut herkistymään
Haloo Helsinki! -Kevyempi kantaa


Oot hyvin pieni, oot hyvin hauras On ekat sanat joita kuulet päivittäin, muttet kuuntele muita, kuin sitä yhtä, joka käskee painu alemmas ystäväin, ja se kaiken sulta syö ja heti perään mielen lyö ja sanoo sä pystyt parempaan Ja kun putoaa höyhenvyö, alkaa ikuinen yö Sä pääset aikaan suurempaan Sä haluat pois, sä haluat pakoon Mä tajuun mutten tahdo ymmärtää Sä haluat pois, kun et pystykään, kaikkeen mitä pitää yrittää Te tartutte toisiin nyt niin kuin kieli kylmään rautaan Nyt mä ajattelen mut ääneen sano en, että sut on kevyempi kantaa hautaan Tää turruttaa tunteen, ja tää vie tehon Ne samat sanat kuulit aina päivittäin Koin hennon otteen, näin väsyneen kehon Pelkäsit liian liian paljon ystäväin Olit kaunis kuin tiikeri, jonka raajoja koristi, viivat viivojen perään Ja mä tahdon uskoa, että ois vielä toivoa, joka aamu kun herään Sä halusit pois, sä halusit pakoon Mä tajuun mutten tahdo ymmärtää Sä halusit pois, kun et pystynytkään kaikkeen mitä piti yrittää Te tartuitte toisiin nyt niin kuin kieli kylmään rautaan Nyt mä ajattelen mut ääneen sano en että sut on kevyempi kantaa hautaan Ja mä muistan, kuinka tahdoit lähtee tähteä afrikasta etsimään Ja mä muistan kuinka paljon, kuinka paljon jaksoit joskus niin yrittää Ja yöllä kun mä katsoin taivasta niin säihkyvää Niin tiedän pääsit perille elämään Sä halusit pois, sä halusit pakoon Mä tajuun ja mä koitan ymmärtää Sä halusit pois, kun et pystynytkään kaikkeen mitä piti yrittää Te tartuitte toisiin nyt niin kuin kieli kylmään rautaan Nyt mä ajattelen ja ääneen sanon sen, että sut on kevyempi kantaa hautaan Sut on kevyempi kantaa hautaan PPS: Mie en enää halua pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti